Co to jest strona landing page?
Bądź na bieżąco. Landing page – to strona docelowa (ang. landing page). Strona internetowa, której głównym zadaniem jest zachęcenie użytkownika do działania. Na przykład kup produkt, zamów usługę, Zarejestruj się, subskrybuj i tak dalej.
Tworzenie Landing Page – dla kogo, kiedy i do czego
Dla kogo jest Landing page
Landing page jest niezbędny dla dużych i małych firm lub organizacji. A także dla przedsiębiorców, badaczy, menedżerów i marketerów do szybkiego startu.
Kiedy potrzebna jest Landing page?
Landing page jest potrzebny, gdy firma nie ma potrzeby tworzenia standardowej strony firmowej lub nie ma na to czasu.
Do czego służy strona docelowa?
Landing page służy do szybkiego znalezienia klientów, sprzedaży konkretnego produktu, promocji marki, ogłoszenia wydarzenia, przeprowadzenia ankiety czy badania.
Tworzenie landing page, który sprzedaje
zobacz jakie prace są wliczone w cenę
Tworzenie landing page (strony docelowe) pod klucz. Oznacza to, że towarzyszymy klientowi od momentu zakupu domeny i hostingu do podłączenia strony do serwera i rozpoczęcia jej pracy w internecie. Samodzielnie wykonujemy wszystkie prace techniczne i przekazujemy klientowi panel kontrolny gotowej witryny.
Opracowujemy Landing
Opracowujemy styl i przejrzystą strukturę.
Ustalimy długość strony oraz ilość informacji.
Dystrybuujemy bloki.
Stwórzmy treść
Rozwijamy koncepcję zaangażowania klienta.
Piszemy teksty sprzedażowe.
Wybieramy i przetwarzamy zdjęcia, filmy, grafiki.
Włączamy funkcjonalność
Włączamy funkcjonalność, aby kupujący mogli wykonywać znaczące działania na stronie – zarejestrować się, wypełnić formularz, zadzwonić, złożyć zamówienie.
Łączymy komunikatory i sieci społecznościowe
Łączymy popularne sieci społecznościowe i komunikatory internetowe, aby szybko i wygodnie komunikować się z klientami.
Przetestujemy
Przetestujmy Landing page. Sprawdzimy szybkość ładowania strony, poprawność działania formularzy, linków i innych elementów strony.
Rejestrujemy Landing
Rejestrujemy Landing w Google Search Console, Google Analytics i Google Ads. Przekazujemy gotową stronę klientowi, którą można zareklamować.
Struktura landing page
Z czego składa się landing page?
Z czego składa się landing page? Skład treści na landing page może być zróżnicowany. Istnieją jednak elementy, które tradycyjnie powinny znajdować się na twojej stronie. Jednocześnie istnieją obowiązkowe, bez których interakcja z Klientem jest niemożliwa. Bez nich konsekwencja, landing nie będzie działać.
Poniżej przedstawiamy przykładowy schemat zawartości landing page. Pamiętaj, że w każdym przypadku schematy mogą się od siebie różnić.
Warunkowo podzielmy stronę sprzedaży na trzy części ekranu – górną, środkową i dolną. Robiąc to, bierzemy pod uwagę różne typy klientów.
Górna część ekranu to to, co odwiedzający widzi w pierwszych sekundach wizyty. Czy muszę mówić, że to najważniejsza część? Niewątpliwie. Ponieważ w pierwszych trzech sekundach klient decyduje, czy zostać na stronie, czy ją opuścić.
Projekt landing page
Jak powinien wyglądać projekt Landing Page? Czy istnieje uniwersalna odpowiedź na to pytanie? Oczywiście nie. Ponieważ każdy Landing page, który tworzymy jest uniwersalny i niepodobny do pozostałych. Istnieją racjonalne wyjaśnienia i powody tego. Oto kilka ważnych punktów, które bierzemy pod uwagę przy opracowywaniu projektu strony docelowej:
- Czym zajmuje się firma
- W jakim sektorze to działa, np. B2B czy B2C
- Jakie produkty, rodzaje produktów lub usług oferuje klientom?
- Właściwości, cechy, przeznaczenie oferowanych produktów i usług
- I, co najważniejsze, jaką grupą docelową jest konsument tych towarów i usług – wiek, płeć, zainteresowania i tak dalej
- Atrybuty firmy (jeśli występują) – nazwa marki (logo), kolory korporacyjne, czcionki korporacyjne… Zdecydowanie używamy ich do rozpoznawania marki.
Oczywiście w naszej pracy opieramy się na życzeniach naszych klientów i wprowadzamy zmiany, jeśli zajdzie taka potrzeba. Ostateczny projekt Landing Page zawsze koordynujemy z klientem i dopiero potem przystępujemy do jego układania.
Górna część landing page
Środkowa część landing page
Dolna część landing page
Zamów skuteczny landing page z wysoką konwersją
Stworzymy skuteczny Landing z wysoką konwersją dla klientów z różnymi żądaniami. Opracujemy treści dla klientów „zimnych”, „ciepłych” i „gorących”. Ponieważ różne typy klientów potrzebują różnych informacji i różnych prezentacji. Zobacz, jaka jest różnica.
Zimni klienci
Zimni klienci to ludzie, którzy jeszcze nie wiedzą dokładnie, czego potrzebują. Mają problem i szukają rozwiązania. Są to ludzie, którzy tylko badają rynek i nie są w tej chwili gotowi do podjęcia decyzji o zakupie.
Ciepli klienci
Ciepli klienci to ludzie, którzy wiedzą, czego potrzebują, co chcą kupić lub zamówić. Oznacza to, że ci, którzy ogólnie rozumieją, w jakim kierunku powinni szukać i szukają odpowiednich opcji, badają cechy i inne szczegóły.
Gorący klienci
Gorącymi klientami są ludzie, którzy dokładnie wiedzą, czego potrzebują. Dla nich istotne pozostają tylko kwestie ceny oraz oferowane przez dostawcę wygody i korzyści. Gorący klienci szukają ofert, których nie można odmówić.