Oferujemy audyt SEO strony internetowej
Chcesz być przed konkurencją? Zamów audyt już teraz
MOON LINE – Agencję SEO
Audyt strony internetowej – przeanalizujemy Twoją witrynę pod kątem zgodności z wymaganiami wyszukiwarek. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron WWW i sklepów internetowych.
Nasze profesjonalne narzędzia do audytu SEO pomoże Ci znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania. Pomoże Ci to zająć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, zaoszczędzić budżet reklamowy i pozyskać nowych klientów.
Co to jest audyt SEO?
Audyt seo witryny w wyszukiwarkach – procedura sprawdzania wskaźników pod kątem zgodności z wymaganiami wyszukiwarek wpływających na pozycjonowanie stron internetowych w wynikach wyszukiwania, przyciąganie docelowego ruchu. Im lepiej zoptymalizowana jest Twoja witryna, tym wyższa będzie ona pozycja w wynikach wyszukiwania.
Chcieć wiedzieć więcej? Zapoznaj się z zaleceniami Google dotyczącymi SEO.
Dla każdego właściciela strony internetowej zainteresowanego zyskiem ważne jest, aby znać stan swojej witryny. Znajdziemy nawet najmniejsze defekty!
Audyt SEO strony to sprawdzenie zasobu pod kątem błędów wewnętrznych i zgodności z wymaganiami wyszukiwarki.
Taka kontrola pozwala określić aktualny stan witryny i zrozumieć, co stoi na przeszkodzie, aby zajmowała ona wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Najczęściej nie jest to jeden problem, ale ich kombinacja.
Podstawowy audyt SEO jest po prostu niezbędny, aby ustalić plan pracy z witryną i od czego zacząć optymalizację. Dla każdego właściciela strony internetowej zainteresowanego zyskiem ważne jest, aby znać stan swojej witryny. Wyniki audytu pozwolą właścicielowi kontrolować wykonawcę na każdym etapie prac i promocji strony.
W jakich przypadkach przeprowadzamy audyt SEO witryny internetowej?
Sprawdź, czy poniższe stwierdzenia są poprawne w przypadku Twojej witryny. Jeśli stwierdzenia są prawdziwe lub budzą wątpliwości – zleć audyt SEO strony.
Ile czasu zajmuje audyt SEO?
Ile czasu zajmuje audyt SEO? Nie da się udzielić jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Może to zająć od jednego do kilku dni. Wszystko zależy od wielkości witryny, ilości treści i kodu. Ponadto w niektórych przypadkach może być wymagana dodatkowa analiza i audyt. Należy również wziąć pod uwagę obciążenie pracą Moon Line w tej chwili. Dlatego terminy podane w cenach są przybliżone. Dokładniejsze terminy negocjujemy z klientem indywidualnie. Niemniej jednak, …
Śmiało możemy powiedzieć, że zawsze dotrzymujemy ustalonych terminów i nie zwiększamy kosztów audytu, nawet jeśli w trakcie badań zaistnieją okoliczności zwiększające nakład pracy.
Ile kosztuje audyt SEO?
Audyt SEO kosztuje od 300 zł do kilku tysięcy złotych. Opracowanie i monitorowanie strategii to koszt około 300-500 zł miesięcznie. Działania optymalizacyjne wynoszą od 400 zł do 4000 zł.
Strona firmy
5 stron / 5 dni
Strona katalogowa
15 dni
Sklep internetowy
30 dni
Jak przeprowadzamy audyt SEO?
Używamy narzędzie seo site audit – profesjonalnego oprogramowania nowej generacji z wbudowaną Sztuczną Inteligencją. Nasza technika pozwala osiągnąć doskonałe wyniki.
Podstawowy audyt SEO witryny zaczynamy od znalezienia krytycznych błędów i analizy błędów technicznych popełnionych podczas tworzenia witryny. Jeśli nie zostaną natychmiast naprawione, wszystkie dalsze działania mające na celu promocję witryny nie będą miały sensu. Ogólnie rzecz biorąc, analiza obejmuje audyt oprogramowania, wyszukiwania i treści.
Podczas audytu SEO analizowane są wszystkie czynniki, wobec których wyszukiwarki mają specjalne wymagania.
Audyt linków
- audyt linków wychodzących
- audyt dawców referencyjnych
- audyt kotwicy linków
- audyt linków z sieci społecznościowych
- audyt dystrybucji linków
Audyt kodu
- audyt błędów w html kodzie
- audyt prędkości pobierania
- audyt pliku robots.txt
- audyt mapy witryny
- audyt przekierowań i błędów serwera
Audyt treści
- audyt pod kątem unikalności tekstów i obrazów
- audyt gęstości słów kluczowych
- audyt pod kątem duplikacji treści
- kontrola indeksowania treści
Audyt słów kluczowych
- sprawdzenie rdzenia zapytań
- sprawdzanie docelowych punktów wejścia
- audyt pozycji według słów kluczowych